Tuotteiden palautus
Palautusoikeus
VERKKOKAUPASTA ostetuilla tuotteilla on ilmainen palautusoikeus. Koskee suomalaisia toimitusosoitteita. Sinulla on 14 vuorokautta aikaa päättää haluatko pitää tilaamasi tuotteen.
Verkkokaupasta ostetun tuotteen voit palauttaa tai vaihtaa JEFU Storen myymälässä sen aukioloaikojen aikana.
Palautuksen ehdot
- Tilaus tulee peruuttaa myyntiehtojen mukaisesti palauttamalla tuote viimeistään 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
- Erikoistilauksilla ja/tai kustomoiduilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta.
- Tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen
- Alkuperäispakkauksen tulee olla vahingoittumaton. Alkuperäispakkauksella tarkoitetaan sitä pakkausta jossa tuote on eli esimerkiksi kenkälaatikkoa tai vaatepussia. Alkuperäispakkaukseen ei saa teipata, kirjoittaa tai liimata mitään ylimääräistä.
- Tuote on samassa kunnossa, missä ostaja vastaanotti sen ja kaikki tuotteeseen kuuluvat osat ovat tallella ja riippulaput kiinnitettyinä.
- Tuote on tilattu JEFU Storen verkkokaupasta
Näin teet palautuksen
- Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen tai vastaavaan siistiin pakkaukseen. Jos käytät tilauksen alkuperäistä pakettia, muista peittää sen alkuperäiset lähetystarrat.
- Liitä palautukseen paketin mukana tullut palautuslomake täytettynä. Mikäli lomaketta ei löydy, käsin kirjoitettu ilmoitus riittää myös. Kirjaathan siihen omat yhteystietosi sekä tilausnumerosi.
- Lähetä palautus. Vie palautuspaketti Postin palvelupisteeseen:
- Kerro asiamiehelle palautuskoodi 672463.
- Pakettiin ei tarvitse merkitä palautusosoitetta, Posti huolehtii siitä, että palautus ohjataan takaisin Jefu Storen varastolle.
Kun palautuksesi on vastaanotettu
- Palautukset pyritään käsittelemään 14 arkipäivän kuluessa siitä, kun varastomme on vastaanottanut lähetyksen.
- Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla jota olet käyttänyt alkuperäisessä ostossasi. Verkkopankissa rahanpalautuksen hoitaa maksunvälittäjämme (Paytrail)
Vaihtaminen
Verkkokaupassamme ei ole vaihtomahdollisuutta. Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen, palauta tuote palautusohjeiden mukaisesti ja tee haluamastasi tuotteesta kokonaan uusi tilaus.
Huomioithan, että tuotteen hinta on aina verkkokaupassa sillä hetkellä voimassa oleva hinta eikä tilaukselle voida tehdä hyvityksiä jälkikäteen. Lahjakorttia ei voi vaihtaa rahaksi.
Virhe tilauksessa
Tilauksen muuttaminen ei ole mahdollista. Jos tilasit väärän tuotteen, koon tai värin voit palauttaa tuotteen ja tehdä uuden tilauksen.
Tuotteen noutamatta jättäminen
Jos päätät jättää tilauksen noutamatta ilmoita siitä JEFU Storen asiakaspalveluun sähköpostitse. Huomioithan, että sinun tulee olla yhteydessä asiakaspalveluun ennen, kuin paketti lähtee palautumaan JEFU Store:lle.
Paketin noutamatta jättäminen ei ole asiakaspalautus. Jos tilausta ei noudeta siitä ilmoittamatta, veloitamme tilaajalta lähetys- ja toimituskulut.
Viallinen tai väärä tuote
Jos havaitset tuotteessamme laatuvirheen, olemme toimittaneet sinulle väärän tuotteen tai tuote on vahingoittunut kuljetuksessa, pyydämme sinua ottamaan mahdollisimman pian yhteyttä JEFU Storen asiakaspalveluun asiakaspalvelu@jefustore.fi. Liitä reklamaation mukaan tilausnumero sekä selvitys viasta.